fredag 28 mars 2008

Glad Påsk!

Det var ena envisa baciller som jag fått! Visserligen låter jag nästan som jag brukar, tack och lov, men jag känner mig fortfarande sådär lite allmänt trött. Ja, ja det är bara att köra på ändå, det är tur att man har påsklov och vad skönt det är....!
Jag och mina elever gjorde en Voki tillsammans innan påsk som jag lade ut på ettornas hemsida. Det tyckte de var jättekul!! De fick rösta om det skulle vara ett djur eller inte, vilket djur, vilken bakgrund osv. Det fungerade riktigt bra trots att det var nästan 30 barn som skulle samsas!
Nu är jag lite inne på att göra en blogg till klassen ocksåför jag blev så inspirerad av Karin och hennes klassblogg. När vi höll på med vår Voki så var vi inne på min blogg och de blev lite nyfikna på hur det fungerade så jag tror att de skulle tycka det var kul, vi får se...

Vi hörs!

Inga kommentarer: